.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قدرشناسي حسين زادگان از مردم ساري
همشهریان عزیز، همانگونه که استحضار دارید اینجانب با پشتوانه کارنامه ای شفاف حاکی از سال ها خدمت صادقانه به کشور و مردم عزیز در پست ها و مسوولیت های گوناگون تا حد فرمانداری شهرستان ساری که به تعبیر مقام معظم رهبری بمثابه نمایندگی حکومت
قدرشناسي حسين زادگان از مردم ساري

احمد حسين زادگان داوطلب هشتمين دوره مجلس شوراي اسلامي از حوزه انتخابيه ساري كه صلاحيتش مورد تائيد شوراي نگهبان قرار نگرفت ، در آستانه برگزاري انتخابات اطلاعيه اي صادر كرد كه نسخه اي از آن در اختيار شمال نيوز قرار گرفت بدين شرح ميباشد.

بسم الله الرحمن الرحيم

همشهریان عزیز، همانگونه که استحضار دارید اینجانب با پشتوانه کارنامه ای شفاف حاکی از سال ها خدمت صادقانه به کشور و مردم عزیز در پست ها و مسوولیت های گوناگون تا حد فرمانداری شهرستان ساری که به تعبیر مقام معظم رهبری بمثابه نمایندگی حکومت در یک منطقه می باشد و با عشق و شیفتگی خدمت هر چه بیشتر به سرزمین ایران اسلامی و مردمان شریف و پاک نهاد آن به ویژه شهروندان ساروی خود را برای پذیرش مسوولیت خطیر و بر دوش گرفتن بار سنگین رسالت نمایندگی شما غیور مردان و شیرزنان این دیار آماده نمودم و با ثبت نام در لیست داوطلبان، نامزدی خود را اعلام داشتم.
به گمانم با پیشینه ای که حاکی از حضور مشتاقانه ام در جبهه های نبرد حق علیه باطل ، ارادت خالصانه و اعتقاد قلبی و عملی ام نسبت به بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان های مقدس و راه و رسم آن امام و رهبر بزرگوار، ایمان به پاسداری از ارزشهای والا و زندگی ساز انقلاب، التزام و پایبندی نظری و عملی ام به قانون اساسی و ولایت مطلقه فقیه به عنوان شاه بیت این میثاق ملی ، وجود آثار و نشانه های دینداری و التزام عملی ام به اسلام که از بدو طفولیت با پرورش در دامان خانواده ای مذهبی و مقید به دیانت و شریعت اسلام پیوسته بر همگان آشکار بوده است و نیز وجدان کاری، صداقت و امانتداری ام که موجب سپردن مسوولیت ها و سمت های اجرایی و مدیریتی در نظام مقدس جمهوری اسلامی به اینجانب گردیده است ، می باشد، هیچ مانعی در پیش رویم برای حضور در این عرصه وجود نخواهد داشت.
اما در مراحل بررسی و تایید صلاحیت کاندیداها دریافتم که چه مصرانه اراده ی برخی قدرتمندان و آنانی که سرنوشت انسان ها را به هیچ می انگارند بر حذف اینجانب از عرصه ادامه خدمت به مردم و کشور که با تمامی وجود بدان عشق می ورزم قرار گرفته است که اگر بخواهم روزی شرح آن را برای شما همشهریان منصف بازگویم انگشت تعجب به دندان خواهید گرفت! راستی چقدر تعجب برانگیز است که برای حذف انسانی که کمر به خدمت در راه کشور ، ملت و اعتلای میهن اسلامی بسته است از وارد کردن اتهاماتی نظیر عدم اعتقاد و التزام عملی به اسلام ، نظام و ولایت فقیه پروا ننمودند.
اتهاماتی که باور آن برای تمامی کسانی که اینجانب را از طفولیت تا به امروز می شناسند و با منش و رفتار و اعمال و اخلاقم آشنایی دارند به هیچ وجه امکانپذیر نبوده و نیست! این اتهامات ناروا در حالی به اینجانب نسبت داده شده که به شهادت تاییدیه های مکتوبی که به مراجع ذیربط تسلیم نموده ام، صلاحیت اخلاقی و التزام عملی اینجانب به اسلام ، نظام، انقلاب، قانون اساسی و ولایت فقیه بر علمای گرانقدر منطقه و نیز عاری بودن کارنامه ام از هرگونه سوء پیشینه و تخلف و نادرستی و جرم و غیره به تایید مراجع چهارگانه که در قانون پیش بینی شده است رسیده است.
حال این که چرا علی رغم برخورداری از سوابق آشکار و شفاف و اینهمه تاییدیه و نیز برخورداری از حمایت و پشتیبانی جمع کثیری از شهروندان قدرشناس ، فهیم و آشنا با گذشته و حال اینجانب، کمر به حذفم بستند سوالی است که پاسخ آن را در روز قیامت و در پیشگاه دادگاه عدل الهی باید بدهند.
بهر حال فرصت را مغتنم شمرده با دعوت از آحاد مردم برای حضور آگاهانه در عرصه انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی و ضمن اعلام آمادگی برای ادامه خدمت به شما مردم عزیز در هر موقعیت و شرایطی و پایبندی بیش از پیش خود نسبت به همه تعهدات گذشته خود که امروز تاوان دفاع از آن ها را بدین شکل پرداختم ، از همراهی و حمایت و وفاداری یکایک شما همشهریان عزیز صمیمانه تشکر و قدردانی می نمایم و قضاوت آن چه پیش آمده است را به خداوند قادر و توانا و شما مردم امین و صادق وا می گذارم. پایدار و سرافراز باشید .

احمد حسین زادگان


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

مرتضوي 22 اسفند 1386
درود بر حسين زادگان.دوست داريم....
اقبالي 22 اسفند 1386
عجب فصل غم انگيزيست زمستان/عجب دوران تب خيزيست زمستان/زمان گل ندادن كوچ كردن/چه روياي غم هنگيزيست زمستان..!... در ياد مايي (مهدي .رضا.حسين.اشكان.رويا.صديقه)
محمدرضا 23 اسفند 1386
درود بر سردار اصلاحات ساری.خدمات تو فراموش نمیشود.6تن از حامیان تو از(راهبند ساری)
مرادیان 23 اسفند 1386
شما فراموش نمی شوی و در ذهن ما هستی.قوی باش و صبور باش... تاقت بیارو مرد باش
جواد 23 اسفند 1386
در قلب مردم ساری خواهی ماند-
همشهري 23 اسفند 1386
زان يار دلنوازم شکريست با شکايت
گر نکته دان عشقی بشنو تو اين حکايت
بی مزد بود و منت هر خدمتی که کردم
يا رب مباد کس را مخدوم بی عنايت
رندان تشنه لب را آبی نمی‌دهد کس
گويی ولی شناسان رفتند از اين ولايت
در زلف چون کمندش ای دل مپيچ کان جا
سرها بريده بينی بی جرم و بی جنايت
چشمت به غمزه ما را خون خورد و می‌پسندی
جانا روا نباشد خون ريز را حمايت
در اين شب سياهم گم گشت راه مقصود
از گوشه‌ای برون آی ای کوکب هدايت
از هر طرف که رفتم جز وحشتم نيفزود
زنهار از اين بيابان وين راه بی‌نهايت
ای آفتاب خوبان می‌جوشد اندرونم
يک ساعتم بگنجان در سايه عنايت
اين راه را نهايت صورت کجا توان بست
کش صد هزار منزل بيش است در بدايت
هر چند بردی آبم روی از درت نتابم
جور از حبيب خوشتر کز مدعی رعايت
عشقت رسد به فرياد ار خود به سان حافظ
قرآن ز بر بخوانی در چارده روايت



نا شناس 23 اسفند 1386
نماینده واقعی در قلب مردم جای دارد نه در روی صندلی!
من راه ترا بسته تو راه مرا بسته
امید رهایی نیست وقتی همه دیواریم
ehll 23 اسفند 1386
روحت شاد
امیر علی 23 اسفند 1386
اگر چیزهایی که راجع به صداقتت نوشتی درسته فبها و الا تو را به خدایم واگذار می کنم
سوگند طبرستانی 24 اسفند 1386
سکوت سرشار از ناگفته هاست...
نا شناس 24 اسفند 1386
قدر آئينه بدانند چو هست
نه در آنوقت كه افتاد و شكست
نا شناس 20 شهريور 1390
fadaye hossein zadegan ha ke hamashun mahan
Hooman 16 دي 1390
کسی که کامنت گذاشتی به خدا واگذار میکنم....اصلا خدا رو میشناسی که کسیو بهش واگذار کنی؟صداقت میدونی چیه؟I"m So Sorry For U
سیدضیاءالدین حسینی 25 خرداد 1392
پیروزی 24 خرداد مبارک
آرزوی مقام بالای سیاسی برای شما و و برای خودم کار و شاگردی در معیت شما را دارم.
محسن 28 اسفند 1393
درود بر حاج مجید قهرمان خاتمی شهرمان امید نسل جوان

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.247 seconds.